Domov ReceptyBez laktózy Rýchla ovsená kaša s ovocím a kokosom

Rýchla ovsená kaša s ovocím a kokosom

Autor: Veronika Čopíková
Ovsená kaša

Fenomén sýtych, bohatých a pomaly vychutnávaných raňajok opäť zažíva boom. Čoraz viac sa pripomína ich dôležitosť pre naštartovanie organizmu a celkový úspešný štart dňa. Takže ako ste na tom vy? Cez týždeň si na raňajky iba niečo zobnete a cez víkend si to vynahrádzate dlhými brunchmi? Alebo vám visí na chladničke raňajkové menu na celých 7 dní?

 

Ja mám z každého trošku. Snažím sa znížiť podiel raňajok obsahujúcich pečivo a tak trochu ich vyvážiť raňajkovými kašami. Kedysi som k nim pociťovala nechuť a zdalo sa mi, že nič ma nemôže zasýtiť tak, ako poriadne obložený krajec chleba. Teraz to tak už našťastie nie je a ja si užívam každé ráno rôznymi kombináciami kaší. A že ich je veru dosť. :) Dnes Vám predstavím jednu  z nich. Na prvý pohľad obyčajná ovsená kaša, ale zato veľmi sýta. Tak hor sa na objavovanie!

Ingrediencie

  • 6 PL jemných ovsených vločiek (môžete použiť aj mleté)
  • 1 ČL holandského kakaa (alebo nepraženého kakaa)
  • 1 ČL čokoládového proteínu
  • 1 ČL chia semienok (alebo mletého maku)
  • 1 banán alebo 1 jabĺčko 
  • hrsť kokosových lupienkov
  • hrsť orechov (ja som použila lieskové)
  • štipka škorice
  • čučoriedky
  • jahody

Prvá kuchárska kniha, ktorá vám ušetrí čas v kuchyni! Obsahuje 60 jednoduchých receptov. Kniha Lenivá KuchárkaRecenzie

PREZRIEŤ KNIHU

Ovsená kaša

Rýchla ovsená kaša - ako na to

Keďže ráno väčšina z nás pobehuje po byte s napoly privretými očami, rozospato zíva a túžobne mrká na posteľ, tvorba raňajok ako z fotiek na Instagrame väčšinou neprichádza do úvahy. :D Mali by byť rýchle a sýte, a hľa recept na ne.

Do misky si vysypeme vločky a zalejeme ich vriacou vodou. Stačí tak akurát, premiešajte ich lyžičkou a uvidíte, či by sa im hodila ešte troška vody. Pridáme kakao a proteín a rozmiešame. Následne už len posypeme kokosovými lupienkami, chia semienkami, orieškami a kolieskami banánu. Banán kašu osladí, takže nemusíte pridávať žiadne sladidlá. Ak máte čerstvé či mrazené ovocie, pridajte aj to - ja som použila čučoriedky a jahody. Raňajky sú hotové a vy si môžete ísť podriemať do postele.

Ovsená kaša

 

Páči sa ti tento recept? Budem veľmi rada, ak mi o tom dáš vedieť v komentári nižšie. Poteším sa aj ak ho ohodnotíš hviezdičkami (5 je mňam). Ak si tento recept spravíš, nezabudni použiť na Instagrame, alebo Facebooku @lenivakucharka a pochváľ sa tak svojim výtvorom! Ak nechceš zmeškať nový recept, pridaj sa do klubu.

Ako sa ti recept vydaril? (5 je top)
[Celkom: 89 Priemer: 3.1]

Výber najlepších receptov nájdete v knihe


Prezrieť knihu

Môže sa vám páčiť

Napíšte komentár

Add your own review

Hodnotenie


Použitím tohto formulára vyjadrujete súhlas s podmienkami ochrany súkromia.

Top
Veronika Čopíková
Ahoj, vieš že máme aj svoj lenivý klub? Tu sú jeho výhody.
Holler Box

Staň sa členom môjho lenivého klubu!

Každý týždeň dostaneš na email nový recept, moje novinky z gastro sveta a zľavu na magazín a kuchársku knihu

   

CHCEM BYŤ ČLENOM

Holler Box